• Diamantový zásnubní prsten. Dvě srdce lásky.
    Skvělý návrh.
  • Nic nekřičí hlasitěji ani nepřenáší vaši lásku na svět úplně
    jako diamantový zásnubní prsten. IT říká a další.
  • Najděte svůj dokonalý
    zásnubní prsten
  • Na oslnivou svatbu
  • Tyto náušnice jistě otočí hlavu a zachytí
    z místnosti jakékoli ženy, která je nosí.
  • Design s nádechem art deco.
    Multifunkční, naše přívěsky lze nosit
    různými způsoby, což v nich umožňuje kreativitu
    kdo je nosí.
  • Tyto náramky určitě udělají prohlášení
    odvážný, ale také tichý.
  • až - 60%

SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM

klient sce

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Chtěl bych vám poděkovat za účinnost, kterou jste prokázali při zasílání mé objednávky na diamantový prsten, který dorazil včas. Neobdržel jsem však certifikát 

BEZPEČNÁ PLATBA

secu platba

FAQ

SPOLEČNOST

1. Kolik let zkušeností v oboru máte?
Divize Diamant-Anvers skupiny Deblinger je rodinný podnik více než sedmi generací specializujících se na tvorbu
a výroba šperků a diamantů. Díky mimořádně kvalifikované pracovní síle a mezinárodní distribuční síti je společnost v současné době lídrem v tomto odvětví.

2. Proč jsou vaše ceny konkurenceschopnější než ceny mého klenotníka a jiných online prodejců? Jak se vám daří prodávat téměř za tovární ceny?

Diamant-Anvers je výrobcem šperků a diamantů a má velmi efektivní distribuční síť.

3. Odkud pocházejí vaše diamanty? Jsou to krvavé diamanty?
Diamant-Anvers má několik továren po celém světě a představuje celosvětový podíl na trhu 7%, což znamená, že my
šetří náklady. Žádný z našich diamantů nepochází ze zemí v konfliktu.

4. Kde se nachází vaše firma a jak vás kontaktovat?
Naše sídlo je v Londýně a pobočky máme v Paříži, Antverpách, New Yorku, Japonsku a Číně.

Níže naleznete naše kontaktní údaje ve Francii:
149 Avenue du Maine
Paříž 75014  
Tel: 0800904603 - volání zdarma



Hodiny:
Pondělí až pátek: 9:30 - 17:30
V sobotu a neděli zavřeno
Zákaznický servis: pondělí až pátek 9:21 - XNUMX:XNUMX)

Další informace o našich pobočkách po celém světě získáte kliknutím na odkaz Profil.


5. Jak vás kontaktovat?
Naši poradci jsou vám k dispozici.
Stačí zavolat na 0800 904 603 nebo poslat e-mail
na contact@diamant-anvers.com.


6. Jak se vám podaří dosáhnout takových objektů za tak nízké náklady?
Díky svým sedmiletým zkušenostem a kvalifikované pracovní síle může Diamant-Anvers.com uskutečnit vaše sny a převést je
do elegantního šperku, který si budete vážit po celá léta.

7. Je společnost Diamant-Anvers zapsána v obchodním a obchodním rejstříku?
Ano, protože chceme, aby naše činnost byla zcela transparentní.
SIRET:
504
IČ DPH v rámci Společenství: FR 775 044 66111


8. Jak se mohu přihlásit k odběru a odhlásit ze seznamu odběratelů?
Klikněte prosím na Registrovat nebo Odhlásit

DORUČENÍ A DOPRAVA

1. Jak je moje objednávka odeslána?
U zásilek v kontinentální Francii spolupracujeme s UPS nebo Fedex s 1denní doručovací službou
otevíratelné.
U mezinárodních zásilek používáme Fedex, který nabízí pojišťovací službu pro případ ztráty, odcizení nebo poškození balíčku.

2. Mohu zboží obdržet za méně než 5 pracovních dnů?
Ano. Před objednáním kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb, kdo vám dá vědět, pokud vaše objednávka může
být upřednostněny a dodány do 5 pracovních dnů, v závislosti na dostupnosti zásob. O termínu vás budeme informovat
konkrétní dodávka co nejdříve.
Kontaktujte nás na
0800 90 46 03 (bezplatné číslo)  


3. Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?
Ano. V určitých případech tuto službu nabízíme. Poraďte se s našimi poradci, kteří dříve potvrdí, zda je to možné
dokončit nákupní proces.
Poznamenejte si akceptační kód v poli pro komentář v kroku 1/4 online nákupu.
Budete si muset předem domluvit schůzku, abyste se dohodli na datu a čase, kdy si vyzvednete
a budete si muset přinést doklad totožnosti (řidičský průkaz nebo cestovní pas).


4. Jak mohu sledovat svoji objednávku?
Zašleme vám e-mail s potvrzením objednávky s přibližným datem dodání. Poté budete moci zkontrolovat stav vaší objednávky (výroba, zásilka).


5. Jak mohu sledovat zásilku své objednávky?
V den odeslání obdržíte e-mail, který vám sdělí číslo zásilky a jméno přepravce. Nebudete mít
klikněte pouze na jeden z níže uvedených odkazů.
Sledujte a sledujte na UPS
Sledujte a sledujte na FedExu


6. Mohu objednávku obdržet na jinou adresu, než je fakturační adresa?
Pokud byste chtěli obdržet balíček na jinou adresu, není problém. Z bezpečnostních důvodů
požádáme vás o informace, které vám poté zašleme e-mailem.


7. Jaká jsou rizika během přepravy?
Naše zásilky jsou pojištěny proti krádeži, poškození a ztrátě.


8. Je můj nákup osvobozen od daně, pokud nakupuji ze zahraničí?
Ano. Pouze pokud je fakturační adresa zahraniční adresa. V takovém případě nás budete muset kontaktovat na
+0800 904 603 Objednat
.


9. Jak je zboží zabaleno? Je balíček diskrétní?
Chceme chránit váš nákup a zároveň vám ho co nejelegantnějším způsobem představit v krabici.
na šperk. Váš nákup vám bude zaslán v zabezpečené obálce. S každou zásilkou je zacházeno s maximální péčí.
S cílem přilákat zloděje není na obalu uveden název Diamant-Anvers.

PLATBA

1. Je proces online nakupování bezpečný?
Většina lidí je ohledně nákupu online trochu skeptická, zejména pokud jde o drahé produkty.
U společnosti Diamant-Anvers je bezpečnost na prvním místě. Implementovali jsme proces ověřování, abychom zajistili, že naši zákazníci mohou bezpečně procházet náš web:

a) https: když se dostanete ke krokům ohledně dodacích a platebních údajů, panel adresy se změní z http na
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), kombinace tradičních HTTP a SSL (Secured Socket Layer),
používá se k zabránění jakékoli podvodné činnosti a k ​​zajištění toho, že web patří do bezpečného zdroje.
SSL certifikát vám usnadní všechny naše podrobnosti.
Diamant-Anvers je také registrován u partnerů, které podrobně uvádíme níže.

b) PCI (Payment Card Industry): vydává bezpečnostní doporučení týkající se plateb kartou a poskytuje informace o
platné bezpečnostní normy. Organizaci založila společnost American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide a Visa, Inc.

2. Jaké jsou akceptované způsoby platby?
Přijímáme mnoho platebních metod:
- Kreditní / debetní karty: Přijímáme většinu hlavních kreditních a debetních karet s výjimkou karet American Express.
- PayPal: pokud máte účet PayPal a cítíte se při používání této platební metody pohodlněji, vy
stačí provést platbu, zašlete nám informace e-mailem a my vám poskytneme vaše
nařízeno.
- Bankovní převod: bezpečná a pohodlná metoda pro vysoké transakce. Pokud chcete platit bankovním převodem, kontaktujte nás e-mailem na contact@Diamant-Anvers.com nebo nám zavolejte na 
0800 904 603 (číslo
osvobozen od kontinentální Francie) a my vám usnadníme
bankovní údaje a pokyny, které je třeba při převodu dodržet.
- Platba při převzetí zboží: Z vašeho účtu bude odečtena částka až po přijetí zboží. Nabízíme platební možnosti mezi 3 a 60krát (s úrokem). Poznámka: Tato služba je k dispozici pouze pro zákazníky s bydlištěm ve Francii.
- Banka Wirecard: všechny transakce ze všech zemí
- Šek

3. Online platební systém nepřijímá moji kartu. Co můžu dělat ?
Neboj se. Je to jistě kvůli chybě při psaní při zadávání vašich údajů.
- Držitel karty: zadejte jméno, jak je uvedeno na bankovní kartě
- Číslo karty
- Bezpečnostní číslo: poslední 3 - 4 číslice, které se objevují na zadní straně vaší kreditní karty.
- Poštovní směrovací číslo: PSČ na fakturační adrese může být nesprávné.
Tyto údaje můžete zkontrolovat a opravit, aby bylo možné dokončit proces nákupu.

V některých případech je bankovní karta odmítnuta z následujících důvodů:
- Odmítnuto bankou: banka může transakci blokovat, pokud částka transakce překročí váš limit
nebo pokud karta nebyla delší dobu používána. V obou případech a z důvodu vaší bezpečnosti banka bankovní kartu automaticky zablokuje, aby nedošlo k podvodu a krádeži.
- Bezpečnostní kód Master Card / ověřovací kód VISA: v rámci boje proti podvodům online bankovnictví zavedly banky novinku, která spočívá v zavedení tohoto kódu při nákupu online. Nezapomeňte, že před zadáním údajů o kartě budete dotázáni. Pokud jste jej zapomněli, kontaktujte svou banku na adrese
číslo, které se objeví na zadní straně bankovní karty. Poradce vám položí několik bezpečnostních otázek za účelem autorizace karty. S objednávkou si nedělejte starosti, bude automaticky uložena do nákupního košíku
nákup.

4. Jak rychle mi bude vrácena platba?
Vše závisí na použité platební metodě, vrácení peněz na váš bankovní účet může trvat 8–10 pracovních dnů. Bankovní převody a šeky jsou hrazeny šekem na jméno společnosti.
Výměna šperku může podle designu trvat 2 až 3 týdny.
Přečtěte si prosím naši sekci 30denní podmínky vrácení peněz.

5. Jak získám certifikát o osvobození od daně?
DPH se vztahuje na všechny objednávky provedené na našem webu. Všechny naše produkty zahrnují DPH. Nákupy zákazníků se sídlem mimo Evropskou unii.

6. Mám nárok na osvobození od daně?
DPH se vybírá ve všech evropských zemích. Pokud žijete mimo Evropskou unii nebo v zemi bez daně, kontaktujte nás na adrese
0800 904 603 (bezplatné číslo z Francie a naši poradci vám pomohou provést telefonický nákup.

7. Nabízíte slevy?
O všech našich nabídkách vás budeme informovat e-mailem.

8. Zkontrolujete konkurenční ceny, abyste se přizpůsobili?
Ano. Diamant-Anvers je hrdý na to, že vám může nabídnout záruku konkurenceschopných cen. Ve skutečnosti díky tomu, že máme vlastní továrnu a kvalifikovanou pracovní sílu s více než 3 desetiletími zkušeností, můžeme nabídnout
nejlepší ceny.
Zlato a diamanty však podléhají velkým výkyvům - cena se může mírně lišit.
Pokud jinde najdete levnější produkt, uděláme vše, co je v našich silách, abychom se pokusili srovnat tuto cenu za podobný produkt. Vše, co musíte udělat, je poslat nám e-mail na contact@Diamant-Anvers.com.

9. Kdy bude platba platná na moji kreditní kartu?
Bankovní karta vytvoří na vašem bankovním účtu jakýsi stín, což znamená, že je banka zastrašována
tuto transakci. Jakmile provedete platbu, vaše banka autorizuje částku za tuto transakci. Dohoda
konečná platba proběhne za 2 - 3 dny a projeví se na vašem bankovním výpisu, jako je Diamant-Anvers nebo Directglobe groupe.

Na druhou stranu způsob platby při přijetí zboží bude odrážet transakci až po dodání zboží.

PRODUKTY

1. Má vaše šperky punc?
Charakteristické znaky jsou důkazem čistoty a jemnosti kovu, který je stanoven testovacími zkouškami na kov.
Mezi „registrovanými ochrannými známkami“ a „ochrannou známkou“ je rozdíl. Značka označuje, že předmět byl testován v nezávislé laboratoři a zaručuje, že splňuje standardy pro obsah drahých kovů, nazývaných také jemnost.
Ochranné známky a výroba jsou na druhé straně známkou identity výrobce. Ve společnosti Diamant-Anvers jsou všechny naše výrobky opatřeny razítkem v souladu s francouzskými zákony.


2. Jaké certifikáty dodáváte s produkty?
GIA / IGI / HRD / EGL a GIE
Ve společnosti Diamant-Anvers chceme, abyste plně využili výhod našich kvalitních diamantů za velmi konkurenceschopné ceny.
Proto nabízíme certifikáty od specializovaných organizací, jako jsou GIA / IGI a EGL.
Osvědčení o výrobě diamantu vydává náš odborný gemolog a nezávislá laboratoř. The
dva certifikáty používají stejná klasifikační kritéria. Rozdíl je pouze v tom, že certifikát
nezávislá laboratoř je uznávána po celém světě a důkazem je také certifikát vydaný společností Esskay
pravosti diamantu mezi výrobcem a zákazníkem.
EGL (Evropská Gemologická Laboratoř) má laboratoře po celém světě, zatímco GIA (Gemologická
Institute of America) a IGI (International Gemological Institute) jsou přítomny pouze v několika zemích; což ovlivňuje dostupnost diamantů a jejich příslušných certifikátů i konečnou cenu. Necertifikované diamanty jsou snadné
najít a ekonomičtější než certifikované.


3. Chtěl bych nahradit ztracený zásnubní prsten a zajímám se o výše uvedený design, ale to stačí
je obtížné získat představu o velikosti kamene online. Můžete mi pomoci získat přesné rozměry diamant?
Samozřejmě budete muset hledat pouze v sekci Tvary, abyste získali všechny potřebné informace o diamantech.
(jejich velikost, karáty ...).


4. Jak zabalíte balíček?
Pro nás je nejdůležitější zabezpečení zásilky a také chceme našim zákazníkům nabídnout přehled o
klenot hodný tvé lásky. Vaše zásilka bude odeslána v zalepené poštovní obálce. S každou objednávkou zachází naše oddělení péče o zákazníky opatrně a je s ní zacházeno opatrně.
Poznámka: Název společnosti Diamant-Anvers se na vnější obálce neobjevuje, aby nedošlo ke krádeži.


5. Mohu své šperky gravírovat? Jaká je cena a kolik znaků mohu vygravírovat?
Můžeme vygravírovat vaše šperky podle vámi zvoleného designu.
K dispozici je limit 25 znaků a pro všechny naše výtisky se používá standardní písmo. Tuto službu nabízíme bez dalších nákladů a zpoždění je 3 - 4 další dny. Neváhejte nám poslat e-mail s podrobnostmi o
vaši objednávku a zprávu, kterou si přejete vygravírovat, abychom mohli co nejdříve potvrdit možnost provedení této služby pro váš klenot.
Poznámka: Gravírovaný šperk se nevrací; velikost gravírovaného prstenu nelze po gravírování upravit.


6. Můžete na můj hotový šperk nanést vrstvu lesku nebo mat?
Neexistuje absolutně žádný problém. Stačí nám zaslat podrobnosti vaší žádosti na contact@Diamant-Anvers.com a my vám tuto službu bez dalších nákladů usnadníme.


7. Pracujete s palladiem nebo růžovým zlatem?
Na objednávku máme k dispozici několik položek z palladia a růžového zlata. Musíte nám zavolat na výše uvedené číslo a naši poradci vás budou informovat o dostupnosti těchto položek a jejich cenách.
Poznámka: dodací lhůta může být 3 - 5 dní.


8. Poskytujete osvědčení o odborné způsobilosti?
Pokud si můžete pojistit svůj domov a svůj život, proč nepořídit své šperky?
Společnost Diamant-Anvers vám poskytne osvědčení o odborné způsobilosti, které zahrnuje všechny vaše nákupy šperků pro případ, že byste si chtěli sjednat pojištění. Tento certifikát obsahuje všechny informace o produktu (karáty, čistota, barva, kov atd.). Tato služba je zdarma a slouží nejen k pojištění vašich šperků, ale také k usnadnění certifikátu pravosti.


9. Jak objednat? Mohu objednat telefonicky?
Samozřejmě. Objednávky přijímáme telefonicky a tato metoda nákupu se doporučuje zákazníkům, kteří chtějí během procesu nákupu získat více informací. Stačí nám zavolat na
0800 904 603 (hovor zdarma
z pevninské Francie); naši poradci vám rádi pomohou.
Naše hodiny pozornosti jsou od pondělí do pátku od 9:30 do 17:30 a v neděli od 10 do 16 hodin
Poznámka: Nabízíme splátkové a úvěrové možnosti.


10. Mohu zrušit svou objednávku?
Ve společnosti Diamant-Anvers můžete objednávku zrušit do 30 dnů od data převzetí zboží.
Pokud chcete zrušit nebo vrátit svůj nákup, stačí zavolat jednomu z našich poradců na
0800 904 603
Další informace o podmínkách pro vrácení peněz a vrácení zboží získáte v části 30denní zásady výměny a vrácení peněz.
Poznámka: Jakmile bude položka odeslána, vaše zrušení se projeví, jakmile bude vrácena společnosti Diamant-Anvers a naši kontroloři kvality ověřili, že je klenot v dobrém stavu.

11. Mohu si u vás objednat šperky na míru?
Může se stát, že se do šperku zamilujete; naším úkolem je udělat vše pro to, aby se tento sen stal skutečností a aby se tento klenot vytvořil.
Diamant-Anvers nabízí svým zákazníkům designovou službu, abychom se mohli co nejlépe přizpůsobit vašim potřebám a přáním a přeměnit je na kvalitní a odolný šperk.


12. Pocházejí vaše diamanty z konfliktních diamantových dolů?
Všechny naše diamanty jsou získávány z legálních zdrojů kontrolovaných globálně uznávaným subjektem odpovědným za boj
proti obchodu s těmito diamanty: Kimberly Process Certification Scheme.
Bankovní karta vytvoří na vašem bankovním účtu jakýsi stín, což znamená, že banka je touto transakcí zastrašována. Jakmile provedete platbu, vaše banka autorizuje částku za tuto transakci. Konečná dohoda o platbě bude provedena za 2 - 3 dny a projeví se na vašem bankovním výpisu, jako je Diamant-Anvers nebo Diamant-Anvers. Na druhou stranu způsob platby při přijetí zboží bude odrážet transakci pouze jednou
dodané zboží.

VRÁCENÍ A VRÁCENÍ PRODUKTU


1. Jaká je vaše výměna - zásady vrácení peněz? Mohu změnit karátovou hmotnost, čistotu, barvu, kov a využít 30denní zpoždění?
Společnost Diamant-Anvers nabízí lhůtu 30 dnů na jakékoli vrácení a vrácení peněz za naše výrobky ode dne odeslání zboží.
Personalizované a výše uvedené položky nelze vrátit a vrátit peníze, pokud nemají výrobní vadu. Například: starožitný zásnubní prsten lze upravit přidáním nebo odebráním diamantů, ale po těchto úpravách nebude návratný.
Zboží vyrobené na míru objednané přímo u našich poradců je nevratné.
Položky s diamanty o velikosti 2 karáty a větší jsou nevratné.
Šperky s nápisem jsou nevratné. Například: prsten označený „Navždy“ nelze vyměnit ani vrátit, protože tyto ryté šperky nelze upravit, a proto je nelze znovu prodat.

Všechny naše produkty (kromě výše zmíněných) lze vzít zpět / vrátit peníze do 30 dnů od data odeslání.

Poznámka: Pokud chcete zboží vrátit, zabalte ho do nového balíčku.
Colissimo nabízí přepravní službu s pojištěním zboží v jeho celkové hodnotě. Položky, které byly zpracovány nebo pozměněny jiným klenotníkem než Diamant-Anvers, nelze přijmout. Při vracení produktu nezmiňujte na obalu Diamant-Anvers. Společnost Diamant-Anvers není odpovědná za krádež nebo ztrátu balíčku.

2. Jak dlouho trvá refundace?
Vrácení peněz vstoupí v platnost jednou:
- Produkt obdržel Diamant-Anvers v perfektním stavu a se všemi doprovodnými dokumenty a certifikáty
- Produkt byl zkontrolován našimi odborníky na kvalitu a byl jim udělen souhlas.
V závislosti na použité platební metodě se vrácení peněz projeví na výpisu z účtu do 8–10 pracovních dnů.
Dodací lhůty v případě výměny jsou přibližně 10 dní, v závislosti na modelu.

3. Právě jsem obdržel svůj prsten a je příliš velký - příliš malý. Chtěl bych to změnit, co mám dělat?
Nebojte se, postupujte podle pokynů v naší 30denní zásadě výměny a vraťte prsten spolu s přesnou velikostí prstu. Nový prsten vám zašleme co nejdříve.
Poznámka: Pokud jste si objednali nesprávnou velikost prstenu, budete si muset připlatit, což vám bude účtováno při vrácení prstenu.
Pokud jste obdrželi nesprávnou velikost prstenu, přiloží se k vašemu prstu a odešle se co nejdříve zpět.
Velikost prstenů z rozsahu Full Eternity nelze změnit; budete muset zadat další objednávku.

4. Model Full Eternity Ring se mi opravdu líbil, ale nevím, jaká je jeho velikost, co mám dělat?
Zašlete nám prosím e-mail na vaši úplnou adresu a poštou vám zašleme měřič prstů zdarma. Použijte jej před objednáním.

5. Opravdu se mi nelíbí položka, kterou jsem právě koupil, mohu ji změnit?
Samozřejmě ! Pokud z jakéhokoli důvodu nejste spokojeni s nákupem, nabízíme vám možnost jej změnit.
Poznámka: gravírované předměty nelze vyměnit.

6. Nevyměnitelné položky
Ihned po obdržení zkontrolujte, zda nejsou vady. Prosím, informujte nás o problému do 30 dnů od data dodání a my vám produkt bez dalších poplatků vyměníme. Vrácené zboží musí být v dobrém stavu a nepoužité.
Články upravené klenotníkem, který nepochází od společnosti Diamant-Anvers, nebudou přijaty. Zboží vrácené a nesprávně zabalené a odeslané po uplynutí 30denní lhůty nebude přijato.