SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM

klient sce

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Chtěl bych vám poděkovat za účinnost, kterou jste prokázali při zasílání mé objednávky na diamantový prsten, který dorazil včas. Neobdržel jsem však certifikát 

BEZPEČNÁ PLATBA

secu platba

Přeprava a vrácení

Spotřebitel je povinen zkontrolovat stav
balení zboží na dobírku a hlášení při převzetí
poškození způsobené přepravcem na dodacím listu a také společnosti
SKUPINA DIRECTGLOBE. Spotřebitel může na jeho žádost obdržet zaslání a
fakturu na fakturační adresu, nikoli na dodací adresu v
ověření možnosti poskytnuté k tomuto účelu v objednávkovém formuláři.

Právo na vrácení

Objednané šperky lze vrátit v a
období 7 pracovních dnů ode dne přijetí, pokud
nebyly nošeny. Maloobchodní diamanty lze vrátit v a
lhůta 30 pracovních dnů ode dne stejného práva na návrat do
za předpokladu, že pečeť nebyla otevřena.
Pokud byl nákup proveden kreditní kartou, bude na vaši kartu připsána částka z
částka objednávky snížená o náklady na dopravu. Pokud jiný způsob
platba byla použita, vrácení peněz bude provedeno bankovním převodem
bankovní. 
Pokud jde o přepravu, spolupracujeme hlavně s
Poštou (bezpečné a pojištěné zásilky a podpis na recepci). Jakmile jsme
posíláte, obdržíte v tomto ohledu okamžitě informační e-mail.
cítit to.

LA POSTE - CHRONOPOST

Všechny produkty jsou dodávány poštou prostřednictvím
Chronopost nebo jinými dopravními službami
zabezpečeno jako Fedex, UPS. Služba Chronopost přináší
celá Francie a v nepřítomnosti nabízí možnost zotavení
produkty objednané na vaší poště poblíž doručovací adresy
při uvádění faktoru.
Konkrétně, pokud jste v den doručení nepřítomni, bude to váš pošťák
zanechá ve vaší poštovní schránce avízo o přepravě, které vy
vám umožní vyzvednout si zásilku na poště během běžné pracovní doby
otevření, do 5 pracovních dnů.
La Poste nabízí velmi spolehlivé služby. Může to však být, jako v
v případě jakékoli zásilky, že může dojít ke zpoždění dodávky nebo tak
produkt se ztratí. V případě pozdního dodání oproti datu, které
uvedli jsme vám v odesílacím e-mailu, žádáme vás o to
upozorněte nás na toto zpoždění telefonicky nebo zasláním a
pošta. Poté jsme kontaktovali poštu, abychom zahájili vyšetřování. A
Vyšetřování příspěvku může trvat až 21 dní od data zahájení
vyšetřování. Pokud během této doby bude produkt nalezen, bude znovu vydán
dodáno okamžitě domů (ve většině případů). Pokud v
na konci 21denní lhůty se však produkt nenachází
vyšetřování, považuje Pošta balíček za ztracený. Je to jen na tom
kdy vám můžeme vrátit náhradní produkt, u nás
čerstvý. Pokud již objednané produkty již nejsou k dispozici
Momentálně bychom vám vrátili částku produktů v c, kterých se týká
ztráta dopravce.
Pokud byly produkty stále k dispozici, ale změnily se o cenu o
prodej na webu, aplikujeme cenu, která je pro vás nejvíce
vhodný. Pokud je tato cena nižší než vaše původní objednávka, my
rozdíl vám vrátí bankovním převodem nebo poštovní poukázkou. My
nepřijímáme žádnou odpovědnost za delší dodací lhůty
z důvodu přepravce, zejména v případě ztráty produktů nebo stávky.

Problémy s doručením kvůli
přepravce

Jakákoli anomálie týkající se dodávky (poškození, produkt
chybí na dodacím listu, poškozený obal, rozbité výrobky atd.)
musí být uvedeno na dodacím listu ve formě
„Ručně psané rezervy“, doprovázené podpisem klienta. The
spotřebitel musí zároveň tuto anomálii potvrdit odesláním
přepravce do dvou (2) pracovních dnů od data dodání
doporučený dopis s potvrzením o přijetí s uvedením výše uvedeného
stížnosti. Spotřebitel musí zaslat kopii tohoto dopisu faxem
nebo jednoduchou poštou na náš zákaznický servis:
SKUPINA DIRECTGLOBE
14/682 Rybná ulice
11005 Praha

Chyby při doručení

Spotřebitel bude muset formulovat se společností
DIRECTGLOBE GROUPE ve stejný den dodání nebo nejpozději první den
pracovní den po doručení, jakákoli reklamace chyby doručení
a / nebo nesoulad výrobků v naturáliích nebo v kvalitě ve srovnání s
podrobnosti v objednávkovém formuláři. Jakákoli stížnost podaná na adresu
po uplynutí této doby budou zamítnuty.
Formulace této stížnosti se společností DIRECTGLOBE GROUPE
může být uděláno:
- přednostně telefonicky 0800 904 603 od pondělí do pátku od
9:30 - 12:00 a 14:00 - 17:00,
- připojením k našemu webu pod nadpisem „sledujte své
objednávka “, kde po zadání čísla zákazníka můžete
položte nám svou otázku prostřednictvím nabídky a uveďte odkaz na
nařízeno.
Jakákoli stížnost, která nebyla podána v souladu s pravidly definovanými výše a v
příslušné lhůty nelze zohlednit a uvolní
Společnost DIRECTGLOBE GROUPE nese jakoukoli odpovědnost vůči spotřebiteli.
Po obdržení stížnosti společnost DIRECTGLOBE GROUPE přidělí a
číslo výměny dotčeného produktu (příslušných produktů) a sdělí jej prostřednictvím
e-mailem, faxem nebo telefonem spotřebiteli. Výměna produktu
může proběhnout až poté, co bude spotřebiteli přiděleno směnné číslo
podle výše uvedeného přístupu.
V případě chyby při dodání nebo výměně, jakýkoli produkt, který má být vyměněn, nebo
vrácené peníze musí být vráceny společnosti DIRECTGLOBE GROUP jako celku
a v původním obalu na následující adrese:
SKUPINA DIRECTGLOBE  
149 Avenue Du Maine
75014 Paříž

FR

Tel z Francie: 0800904603 XNUMX XNUMX

Chcete-li být přijati, jakýkoli návrat musí být předem nahlášen
Zákazník Servis SKUPINA DIRECTGLOBE.
Přepravní náklady jsou odpovědností společnosti DIRECTGLOBE GROUP a vás
bude vrácena bankovním převodem, kromě případů, kdy se to ukáže
že výrobek neodpovídá původnímu prohlášení učiněnému
spotřebitel v dobré zadní.